Friday, October 9, 2009

Ika besday

Aku nak buat suprise besday untuk ika....besday dia 8/10/02
tp aku buat pada malam 7/10  coz budak2  tuisyen ada... meriahler skit..
potong kek n bui suvenir untuk budak2 jer...
x buat makan laa coz 1/10 umah ni dah buat open house.... makan besar beb...



 apa agi.. aku kena le g chukai untuk beli hadiah..
gigil tangan amik gambar ngan tangan kiri


beli hadiah kat Big 10 chukai kemaman.. kek kat Sungai Wang


cantik n cute kan... letak kat pintu cun gak



banyaknya bantal gantung



bantal minie n garfield

hadiah besday aku untk ika  yaya... kena beli 2 laa... nanti ada plak budak wat mulut itik...

Pooh clock  for ika


Hello Kitty clock for yaya

yang aku pilihkan  gak... wakil dari papa... busy 2 sampai x dan nak beli hadiah...

kek... My Friend Tigger n Pooh.... feberet kartun anak aku

ika n friend ( budak2 tuisyen)


mama , ika  n friends

No comments:

Post a Comment