Friday, May 28, 2010

Membesar...

bila mengandung ni... serba serbi membesar....hihii

                                        perut pon dah ke depan ( 31 week )

biasa laa... masa ni ler kita bleh tengok rupa masa gemuk....
seiring dengan perut.. berat pon makin bertambah...
     1 bulan  - 47 kg ( ni memang berat sebelum mengandung ) buat kad awal coz excited nak dpt baby. :p
     2 bulan  - 47.5 kg
     3 bulan  - 49.5 kg ( ni sebab balik kampung... aku pulun makan nasi n budu... banyak..:)
     4 bulan  - 50 kg
     5 bulan   - 51 kg
     6 bulan  - 53.5 kg ( konpius aku... makan sikit.. tp nape naik banyak?)
     7 bulan   - 57 kg   ( nurse kata... berat air ketuban )
     8 bulan  - nanti ler update..:)

* baju ni..... x mengandung pon bleh pakai.... jimat belanja....:)
baju-baju sume x muat dah.... guna t-shirt papa molly je... TQ
seluar plak.. aku beli yang jenis getah so... bleh pakai laaa
kali ni aku x beli pon baju mengandung..... sebabnya..... bila aku bleh menganndung lai..???

   kaki pon dah start mengembang

cincin tue sebelum ni d pakai d jari telunjuk.... sekarang..... jari manis pon ketat...

ape-ape hal pon... lepas beranak.. nak turunkan balik berat badan...
kalau x... aku nak campak mane baju n seluar....???

3 comments:

~aSHa~ said...

wah dah tak lama tu...nak bersalin mana ni? kemaman ke? leh ar jumpa2 kat spital..janji bgtau...sy n the geng blogger sekitar sini dtg melawat...

My Family..... My Love.....My Friend said...

bersalin kat HTAA kuantan....
2 orang anak saya pergi situ.... Insyaallah yang ni pon kesitu gak....

Ina Hashim said...

salam ziarah...

preggie gak ye?samalah kita... :)

Post a Comment