Friday, August 7, 2009

Monica Bay @ Pantai Teluk Mak Nik

Kami sekeluarga pakat g pantai..... petang laa....
pagi ... papa Ot (cari duit raya skit )... jadinya kami yang dok kat umah ler pakat bersiap nak g pantai..... makan n mandi...
rumah aku kat Geliga ni kira dekat jer ngan pantai ( golek pon bleh sampai ).. tp x pernah pon g mandi....
Pantai Teluk Mak Nik jugak yang kami tuju....
best skit mandi kat situ.... orang ramai... bleh cuci mata skali....

pakat nak makan nasi ngan budu...
aku msak nasi, ikan bakar, jeruk mamang, budu n ulam ......
ni lauk orang malas....tp....
siap bertambah nasi..... ditambah plak ngan makan tepi pantai....
angin sepoi2.... best wei.....

kepok lekor pon aku goreng gak.....

gambar2 nasi aku x sempat nak snap....
sampai jer... hampar tikar.... atur lauk... terus ngap.....

aku ngan papa x mandi.... anak2 pakat mandi ngan pakcik dia...
aku dok ngambil gambar jer....

anak2 makan kepok jer.....
budak ni suruh makan x nak ..... sibuk nak mandi...

yaya takut skit mandi pantai... kuat2 dia peluk...




ika plak sukaaaaaa sangat..... aku sampai takut tengok dia.... berani semacam....


jom kita pakat lompat


senyummmm

No comments:

Post a Comment