Thursday, August 6, 2009

New Pet - kura- kura



Anak2 aku dah ada kawan baru....
nama : TAQ
status : Kura-Kura
warna : Hitam

akhirnya... tercapai gak impian anak2 aku nak haiwan peliharaan....
sayang betoi diaorang ngan Taq ni.
balik sekolah... pakat dok wat mandi Taq...


taq ni aku jumpa kat tepi jalan masa balik dari mini Zoo khamis lepas...
tanya kat orang kat situ.... bukan yang dia.. so... aku amik ler...
dari budak2 amik dok dera dia... baik anak2 aku bela...


adik ngan along kena pegang kat badan jer tau
nape mama....
nanti dia gigit jari....
ok mama....

kolam x de agi... so... aku letak dulu dalam tab mandi anak aku masa kecik dulu....

aku letak kat dapur dulu.... takut nanti kena curi plak kalu letak kat luar....
rumah aku tengah dok repair pagar.... jd memang orang bleh kluar masuk gitu jer...

takut kena curi... aku letak ler dalam umah dulu...
selamat datang taq....



No comments:

Post a Comment