Saturday, September 5, 2009

Puding orange ft manggo nata de coco

aku beli serbuk puding @ dadih segera perasa orange..... berbulan dok dalam almari
skali masa beli nata de coco... lupa perasa ape serbuk 2....
aku amik jer nata de coco manggo
skali tengok dalam almari beza daaaa...

ape2 pon buat jer ler...
cara nak buat...? ikut jer arahan kat plastik dia..
tp kurang kan 1500ml air coz nanti nak wat masuk nata di coco


puding orange ft manggo nata de coco

ni ler rupanya bila di sejukkan...
aku letak dalam gelas yang lebih dalam mangkuk....
dalam gelas lagi senang.... amik ngap jer... tak payah potong...
ada orang 2 makan sampai 3 gelas.....
best sangat ke papa???

kalau beli rm1 untuk 1 bekas besar gelas pendek...
family aku suka makan so.... brapa banyak aku kena beli.???
orang yang jual ni pon sama....
nak g haji balik ari !!!!

No comments:

Post a Comment